top of page
CT3A2072-2.jpg

Obchodní zástupce

Žďár nad Sázavou

Nyní hledáme energického člověka, který se aktivně zapojí do našeho úspěšného týmu obchodníků a bude aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti a následně pečovat o naše zákazníky v regionu Žďár nad Sázavou. V pozici obchodního zástupce Kili se bude cítit dobře člověk, kterého baví obchod, je rád v kontaktu s novými zákazníky a cítí se příjemně v roli prodejce. Je to skvělá pracovní příležitost i pro méně zkušeného, ale samostatného, organizačně schopného člověka s proaktivním přístupem a se zaměřením na obchodní výsledky.

Co budete dělat?

  • Nejdříve projdete naším adaptačním procesem, kde Vás naučíme práci s našimi interními systémy a produkty, budete se pravidelně účastnit různých vzdělávacích aktivit, ať už vnitrofiremně, tak u našich dodavatelů.
     

  • Následně budete zodpovědná/ý především za vyhledávání nových zákazníků v regionu Žďáru nad Sázavou a okolí
    a udržování a rozvíjení kontaktů se stávajícími zákazníky.
     

  • Vaším hlavním úkolem budou aktivity vedoucí k plnění obchodních cílů a dosažení prodejních výsledků.
     

  • Důležitý bude pro Vás průběžný průzkum trhu, mapování konkurence, a budete podporovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti, abychom byli schopni reagovat na změny v oboru.
     

  • Na starosti budete mít i sledování platební morálky našich zákazníků a operativní řešení problémů
    v komunikaci se zákazníky s ohledem na zájmy společnosti.
     

  • Budete reagovat na poptávky a sestavovat cenové nabídky, díky čemuž budete v kontaktu s mnoha kolegy napříč firmou. Vaší domovskou pobočkou se stane Žďár nad Sázavou, kde můžete počítat s plnou podporou prodejního týmu.
     

  • Do Vaší náplně práce bude patřit i běžná administrativní činnost spojená s prodejem – budete zaznamenávat své aktivity a výsledky prodeje v našem CRM systému, reportovat budete Vašemu nadřízenému – obchodnímu manažerovi.
     

  • Budete mít prostor přicházet se svými nápady v oblasti obchodu – dobrým nápadům, které podpoří fungování firmy, nikdy není dost, budete mít možnost podílet se na tvorbě obchodní strategie a prodejní kampaně v regionu.

Co očekáváme

Pro tuto pozici jsou určitě potřeba alespoň částečné obchodní zkušenosti z přímého kontaktu se zákazníky. Při práci obchodníka budete moci naplno projevit svého obchodního ducha.

Mělo by Vás naplňovat hledání nových obchodních příležitostí, Vaším denním chlebem bude převážně akviziční obchod.

Orientace v oboru truhlařiny výhodou – Vašimi zákazníky budou především truhláři, bude pro Vás velkou výhodou na začátku, pokud se vyznáte v tomto oboru. S naším sortimentem Vás ale rádi seznámíme a postupně se lze vše naučit.

Výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování – správný obchodník by měl být schopen vyjednat dobré podmínky jak pro naši společnost, tak i pro zákazníka.

Orientace na zákazníka – pro naše zákazníky nejsme jen dodavatelem, ale partnerem, je tedy pro nás důležité, aby obchodník byl schopen porozumět požadavkům zákazníka, aby mu nabídnul produkty nebo služby, které odpovídají jeho potřebám.

Odolnost vůči stresu - obchodníkova práce může být občas náročná a stresující, zejména pokud se jedná o významné obchody. Náš obchodník by tak měl být schopen pracovat pod tlakem a udržovat klidnou hlavu i v náročných situacích.

Maximální nasazení a samostatnost – na této pozici je důležité dodržovat své závazky. Budete sama/ sám řídit svůj čas tak, abyste dosáhl/a stanovených cílů a plnění úkolů.

Ochotu se stále zlepšovat a učit se novým věcem – je potřeba umět se přizpůsobit změnám na trhu a zlepšovat svou práci na základě zpětné vazby a nových poznatků.

Uživatelskou znalost PC – při této práci si vystačíte s běžnou znalostí MS Office – využijete hlavně Outlook a Excel a vše zásadní zpracováváme v informačním systému Helios Green

Řidičský průkaz sk. B – práce obchodníka je spojena s častým cestováním po regionu, občas se však podíváte i na centrálu společnosti ve Šlapanicích u Brna, případně na jinou z našich poboček v rámci ČR.

Co Vám za to nabídneme

Jedinečnou příležitost podílet se na rozvoji pobočky v Prostějově a především stát se specialistou v oboru

Zázemí silné a stabilní české společnosti.

Možnost nastoupit ihned, na šikovného uchazeče si ale rádi počkáme.

Systematický rozvoj obchodních i odborných dovedností a znalostí formou cíleného vzdělávání.

Firemní auto, notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely jsou samozřejmou součástí pozice.

Výraznou zaměstnaneckou slevu na zboží, které prodáváme, stravenkový paušál, právní poradnu zdarma, příspěvek na penzijní připojištění, 2 dny free day, možnost občasného home office, zvýhodněné tarify u T-Mobile i pro rodinné příslušníky, firemní akce, příspěvek k výročí, ad.

 

Zaujala Vás naše nabídka? Potom neváhejte a pošlete nám svůj životopis, rádi Vám k pozici sdělíme více informací a domluvíme se na osobním setkání.

 

Budeme se na Vás těšit!

bottom of page