Regionální manažer
Nyní máme v nabídce zajímavou profesní výzvu v oblasti vedení týmu! Hledáme energického člověka, který se aktivně zapojí do našeho úspěšného týmu, je týmovým hráčem a bude ho bavit komplexní řízení svěřeného regionu po stránce provozní i organizační v souladu se strategií společnosti a obchodními cíli.
Pozice regionálního manažera je skvělá pracovní příležitost pro zkušeného, samostatného, organizačně schopného člověka s proaktivním přístupem a se zaměřením na obchodní výsledky.
Co budete dělat?
-
Nejdříve projdete našim adaptačním procesem, kde Vás naučíme práci s našimi interními systémy a produkty, budete se pravidelně účastnit různých vzdělávacích aktivit, ať už vnitrofiremně, tak u našich dodavatelů.
-
Vaším hlavním úkolem bude zajištění provozu svěřených poboček: Zlín, Bystřice nad Perštejnem a Prostějov, především z provozního, ale i personálního a obchodního hlediska.
-
Budete zodpovídat za dodržování procesů na pobočkách a celkově hladký chod všech výše zmíněných obchodních center (podle lokality bydliště budete mít trvalé zázemí v jedné z nich).
-
Vaše aktivity budou zaměřeny na dosahování provozních a obchodních cílů a budete kontrolovat jejich naplňování.
-
Budete se podílet na případné úpravě obchodní strategie pro svěřený region, vyhodnocovat data a stanovovat predikce vývoje obchodu v daném regionu.
-
Důležitý bude pro Vás průběžný průzkum trhu, mapování konkurence, a budete podporovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti.
-
Zároveň budete zodpovědná/ý za řízení a motivaci podřízených pracovníků, budete se podílet také na náboru nových pracovníků, současně budete zastřešovat oblast BOZP a PO.
-
Na starosti budete mít i běžnou operativní administrativu.
-
Budete znát kontext celé firmy, v kontaktu budete se spoustou kolegů napříč firmou. Budete mít jistě prostor přicházet se svými nápady, a to nejen v oblasti provozu a obchodu.
Co očekáváme
-
Minimálně SŠ vzdělání, na zaměření nezáleží
-
Zkušenosti s vedením obchodního týmu/ pobočky, obchodní zkušenosti z přímého kontaktu se zákazníky v terénu budou taktéž výhodou
-
Zkušenosti s řízením skladových zásob
-
Výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování
-
Odolnost vůči stresu, obchodní duch
-
Maximální nasazení, proaktivní a pro-zákaznický přístup
-
Profesionalitu, samostatnost a loajalitu
-
Ochotu se stále zlepšovat a učit se novým věcem
-
Uživatelskou znalost PC (MS Office, Helios Nephrite výhodou)
-
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Co získáte
-
Jedinečnou příležitost podílet se na rozvoji poboček ve výše zmíněné oblasti a stát se specialistou v oboru
-
Různorodou práci s lidmi na pobočkách, schopnost vést různorodé týmy lidí v různých lokalitách.
-
Trvalé pracoviště a zázemí uzpůsobíme Vašemu bydlišti tak, aby jste to do práce neměl/a daleko.
-
Zázemí silné a stabilní společnosti
-
Systematický rozvoj obchodních i odborných dovedností a znalostí formou cíleného vzdělávání
-
Firemní auto, notebook a mobilní telefon jsou samozřejmou součástí pozice (mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely)
-
Výraznou zaměstnaneckou slevu na zboží, které prodáváme, stravenkový paušál, právní poradnu zdarma, příspěvek na penzijní připojištění, 3 free day, možnost občasného home office
Benefity:
-
Bonusy/prémie
-
Auto i pro soukromé účely
-
Mobilní telefon
-
Sleva na firemní výrobky/služby
-
Notebook
-
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
-
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
-
Stravenky/příspěvek na stravování
-
Vzdělávací kurzy, školení
-
Občerstvení na pracovišti
-
Zdravotní volno/sickdays
-
Možnost občasné práce z domova
-
Firemní akce
-
Možnost si napracovat hodiny
-
Vlastní organizace náplně práce
Zaujala Vás naše nabídka? Potom neváhejte a pošlete nám svůj životopis, rádi Vám k pozici sdělíme více informací a domluvíme se na osobním setkání.
Budeme se na Vás těšit!