top of page
CT3A7115.jpg

Regionální manažer

Nyní máme v nabídce zajímavou profesní výzvu v oblasti vedení týmu! Hledáme energického člověka, který se aktivně zapojí do našeho úspěšného týmu, je týmovým hráčem a bude ho bavit komplexní řízení svěřeného regionu po stránce provozní i organizační v souladu se strategií společnosti a obchodními cíli.

 

Pozice regionálního manažera je skvělá pracovní příležitost pro zkušeného, samostatného, organizačně schopného člověka s proaktivním přístupem a se zaměřením na obchodní výsledky.

Co budete dělat?

  • Nejdříve projdete našim adaptačním procesem, kde Vás naučíme práci s našimi interními systémy a produkty, budete se pravidelně účastnit různých vzdělávacích aktivit, ať už vnitrofiremně, tak u našich dodavatelů.

  • Vaším hlavním úkolem bude zajištění provozu svěřených poboček: Zlín, Bystřice nad Perštejnem a Prostějov, především z provozního, ale i personálního a obchodního hlediska.

  • Budete zodpovídat za dodržování procesů na pobočkách a celkově hladký chod všech výše zmíněných obchodních center (podle lokality bydliště budete mít trvalé zázemí v jedné z nich).

  • Vaše aktivity budou zaměřeny na dosahování provozních a obchodních cílů a budete kontrolovat jejich naplňování.

  • Budete se podílet na případné úpravě obchodní strategie pro svěřený region, vyhodnocovat data a stanovovat predikce vývoje obchodu v daném regionu.

  • Důležitý bude pro Vás průběžný průzkum trhu, mapování konkurence, a budete podporovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti.

  • Zároveň budete zodpovědná/ý za řízení a motivaci podřízených pracovníků, budete se podílet také na náboru nových pracovníků, současně budete zastřešovat oblast BOZP a PO.

  • Na starosti budete mít i běžnou operativní administrativu.

  • Budete znát kontext celé firmy, v kontaktu budete se spoustou kolegů napříč firmou. Budete mít jistě prostor přicházet se svými nápady, a to nejen v oblasti provozu a obchodu.

Co očekáváme

  • Minimálně SŠ vzdělání, na zaměření nezáleží

  • Zkušenosti s vedením obchodního týmu/ pobočky, obchodní zkušenosti z přímého kontaktu se zákazníky v terénu budou taktéž výhodou

  • Zkušenosti s řízením skladových zásob

  • Výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování

  • Odolnost vůči stresu, obchodní duch

  • Maximální nasazení, proaktivní a pro-zákaznický přístup

  • Profesionalitu, samostatnost a loajalitu

  • Ochotu se stále zlepšovat a učit se novým věcem

  • Uživatelskou znalost PC (MS Office, Helios Nephrite výhodou)

  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Co získáte

  • Jedinečnou příležitost podílet se na rozvoji poboček ve výše zmíněné oblasti a stát se specialistou v oboru

  • Různorodou práci s lidmi na pobočkách, schopnost vést různorodé týmy lidí v různých lokalitách.

  • Trvalé pracoviště a zázemí uzpůsobíme Vašemu bydlišti tak, aby jste to do práce neměl/a daleko.

  • Zázemí silné a stabilní společnosti

  • Systematický rozvoj obchodních i odborných dovedností a znalostí formou cíleného vzdělávání

  • Firemní auto, notebook a mobilní telefon jsou samozřejmou součástí pozice (mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely)

  • Výraznou zaměstnaneckou slevu na zboží, které prodáváme, stravenkový paušál, právní poradnu zdarma, příspěvek na penzijní připojištění, 3 free day, možnost občasného home office

Benefity:

  • Bonusy/prémie

  • Auto i pro soukromé účely

  • Mobilní telefon

  • Sleva na firemní výrobky/služby

  • Notebook

  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

  • Stravenky/příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy, školení

  • Občerstvení na pracovišti

  • Zdravotní volno/sickdays

  • Možnost občasné práce z domova

  • Firemní akce

  • Možnost si napracovat hodiny

  • Vlastní organizace náplně práce

Zaujala Vás naše nabídka? Potom neváhejte a pošlete nám svůj životopis, rádi Vám k pozici sdělíme více informací a domluvíme se na osobním setkání.

Budeme se na Vás těšit!

bottom of page