top of page
CT3A1989-2.jpg

Operativní nákupčí

Šlapanice

Rozvíjejte svou kariéru s námi – nyní hledáme novou posilu do našeho týmu operativních nákupčích! Práce to bude pestrá, bude vyžadovat silné komunikační dovednosti a chuť pracovat v technicky orientovaném prostředí. Je to skvělá pracovní příležitost i pro méně zkušeného, ale samostatného, organizačně schopného člověka s proaktivním, obchodním přístupem. Náš nový kolega či kolegyně nemusí být kovaným profesionálem v oboru, ale měl by se už nějakou dobu pohybovat v prostředí nákupu, ovládat práci s čísly a „excelovské tabulky“ ho jen tak nevyděsí.

Co budete dělat?

•    Nejdříve Vás naučíme pracovat s našimi interními systémy a produkty, budete se pravidelně účastnit různých vzdělávacích aktivit, ať už vnitrofiremně, tak u našich dodavatelů
•    Hlavní úlohou a cílem operativního nákupčího je zajištění, aby bylo zboží ve správný čas, za správné ceny ve stanovené kvalitě na správném místě. Budete tedy zodpovědná/ý především za průběžné objednávání zboží pro doplňování zásob skladového zboží do stanovených limitů
•    Vaším hlavním úkolem bude zadávání objednávek do informačního systému, jejich realizace a odeslání dodavatelům a doplňování předpokládaných termínů dodání objednaného zboží
•    Následně budete kontrolovat dodržování smluvených podmínek při dodávkách, kontrolovat a schvalovat faktury od dodavatelů za dodané zboží a služby
•    Na starosti budete mít i vedení předepsané evidence, výkazů, reportů a budete zodpovědná/ý za úpravu ceníků svěřeného portfolia produktů
•    Budete často v kontaktu s dodavateli, pravidelně budete provádět hodnocení dodavatelů a poskytovaných služeb
•    Do Vaší náplně práce bude patřit i včasné a rychlé řešení reklamací směrem k dodavatelům
•    V kontaktu budete s kolegy napříč celou společností, nejvíce budete spolupracovat s produktovým manažerem, centrálním skladem a obchodními zástupci.
•    Budete mít prostor přicházet se svými nápady v oblasti nákupu – dobrým nápadům, které podpoří fungování firmy, nikdy není dost, budete mít možnost podílet se na tvorbě strategie nákupu.

 

Co očekáváme?

•    Pro tuto pozici jsou určitě potřeba alespoň částečné zkušenosti z kontaktu s dodavateli. Při práci nákupčího budete moci projevit i svého obchodního ducha.
•    Orientace v oboru truhlařiny výhodou – našimi zákazníky jsou především truhláři, bude pro Vás velkou výhodou na začátku, pokud se vyznáte v tomto oboru. S naším sortimentem Vás ale rádi seznámíme a postupně se lze vše naučit.
•    Výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování – správný nákupčí by měl být schopen vyjednat dobré podmínky jak pro naši společnost, tak i pro zákazníka.
•    Odolnost vůči stresu - práce nákupčí/ho může být občas náročná a stresující, zejména pokud se jedná o významné obchody. Náš nákupčí by tak měl být schopen pracovat pod tlakem a udržovat klidnou hlavu i v náročných situacích.
•    Maximální nasazení a samostatnost – na této pozici je důležité dodržovat své závazky. Budete sama/ sám řídit svůj čas tak, abyste dosáhl/a stanovených cílů a plnění úkolů.
•    Ochotu se stále zlepšovat a učit se novým věcem – je potřeba umět se přizpůsobit změnám na trhu a zlepšovat svou práci na základě zpětné vazby a nových poznatků.
•    Uživatelskou znalost PC – při této práci využijete hlavně Outlook a Excel – v Excelu by Vás neměly zaskočit kontingenční tabulky a práce s více daty. Vše zásadní zpracováváme v informačním systému Helios Green. 
•    Řidičský průkaz sk. B – práce nákupčí/ho je výhradně v kanceláři, jednou za čas je však potřeba zajet k dodavateli anebo na některou z našich 10 poboček.
•    Protože někteří naši dodavatelé jsou ze zahraničí, je potřeba mít pro komunikaci s nimi znalosti anglického jazyka alespoň na úrovni B1.

Co dostanete?

•    Jedinečnou příležitost podílet se na rozvoji společnosti a především postupně se vypracovat na specialistu v oboru
•    Zázemí silné a stabilní české společnosti
•    Možnost nastoupit ihned, na šikovného uchazeče si ale rádi počkáme.
•    Notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely jsou samozřejmou součástí pozice
•    Výraznou zaměstnaneckou slevu na zboží, které prodáváme, stravenkový paušál, právní poradnu zdarma, příspěvek na penzijní připojištění, 2 dny free day, možnost občasného home office, zvýhodněné tarify u T-Mobile i pro rodinné příslušníky, firemní akce, příspěvek k výročí, ad.


Zaujala Vás naše nabídka? Potom neváhejte a pošlete nám svůj životopis, rádi Vám k pozici sdělíme více informací a domluvíme se na osobním setkání.

Budeme se na Vás těšit!
 

bottom of page